Europski tjedan programiranja
U okviru Europskog tjedna programiranja u OŠ Vodnjan učenici od 1.do 8. razreda različitim su aktivnostima pod vodstvom učiteljica informatike Adine Čečur i Vedrane Keteleš obilježili tjedan programiranja. Inicijativa je to kojom se potiče kreativnost, rješavanje problema i suradnja.
Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.
Različitim aktivnostima s učenicima smo obilježili Europski tjedan programiranja. Učenici nižih razreda izvodili su aktivnosti kojim su programirali na računalu i bez računala.
Aktivnosti na računalu :
Na stranici https://studio.code.org/s/course1/lessons/7/levels/1 učenici su prepoznali problem u jednostavnom zadatku te osmislili niz koraka koji će pčelicu dovesti do rješenja.
U drugoj aktivnosti na računalu učenici su pred sobom imali karticu na kojoj su se u različitim poljima nalazili dijelovi za slaganje Monstera. Koristeći se virtualnom kockom učenici su, dobivajući brojeve od 1 do 6 te traženjem odgovarajućeg polja, crtali svog simpatičnog lika.
Aktivnosti bez računala:
Prazne tangrame učenici su bojali zadanom bojom, a potom ih precizno izrezivali. Postavljanjem izrezanih likova na odgovarajuća mjesta složili su likove poput: labuda, ribe, svijeće i sl.
U drugoj aktivnosti učenici su dobili papir na kvadratiće. Prvo su morali prebrojavati kvadratiće, a zatim izrezati taj papir kako bi dobili određeni oblik za crtanje. Naučili su što je to pixel i prateći upute bojali kvadratiće na papiru, jedan po jedan zadanim bojama.
Učenici viših razreda rješavali su složene problemske zadatke na stranici Compute it, a petaši i šestaši su rješavali su problemske zadatke sa stranice Code.org.
Učenici su u navedenim aktivnostima stvarali program korištenjem vizualnog okruženja te razvijali samopouzdanje, upornost i preciznost u ispravljanju pogrešaka, sposobnost komunikacije i zajedničkoga rada usmjerenoga prema postizanju određenoga cilja.
Računalno razmišljanje je univerzalna vještina koja potiče preciznost i sustavnost, a može se koristiti u svakodnevnom životu. Kvalitetno informatičko obrazovanje, koje se temelji na računalnom razmišljanju i kreativnosti, dobra je podloga za razvijanje novih ideja i rješavanje svakodnevnih problema, a isto tako neprocjenjiva vrijednost u suvremenom tehnološkom i informatičkom društvu kao što je naše.
CODE WEEK - inglese: download
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |