preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

L'istituzione scolastica gode del sostegno finanziario del Ministero degli Affari Esteri e della Cooperazione Internazionale della Repubblica Italiana per il tramite dell'Unione Italiana.

Vijesti

Europski tjedan programiranja

U okviru Europskog tjedna programiranja u OŠ Vodnjan učenici od 1.do 8. razreda različitim su aktivnostima pod vodstvom učiteljica informatike Adine Čečur i Vedrane Keteleš obilježili tjedan programiranja. Inicijativa je to kojom se potiče kreativnost, rješavanje problema i suradnja.

Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.

Različitim aktivnostima s učenicima smo obilježili Europski tjedan programiranja. Učenici nižih razreda izvodili su aktivnosti kojim su programirali na računalu i bez računala. 

Aktivnosti na računalu :

Na stranici https://studio.code.org/s/course1/lessons/7/levels/1 učenici su prepoznali problem u jednostavnom zadatku te osmislili niz koraka koji će pčelicu dovesti do rješenja.

U drugoj aktivnosti na računalu učenici su pred sobom imali karticu na kojoj su se u različitim poljima nalazili dijelovi za slaganje Monstera. Koristeći se virtualnom kockom učenici su, dobivajući brojeve od 1 do 6 te traženjem odgovarajućeg polja, crtali svog simpatičnog lika.

Aktivnosti bez računala:

Prazne tangrame učenici su bojali zadanom bojom, a potom ih precizno izrezivali. Postavljanjem izrezanih likova na odgovarajuća mjesta složili su likove poput: labuda, ribe, svijeće i sl.

U drugoj aktivnosti učenici su dobili papir na kvadratiće. Prvo su morali prebrojavati kvadratiće, a zatim izrezati taj papir kako bi dobili određeni oblik za crtanje. Naučili su što je to pixel i prateći upute bojali kvadratiće na papiru, jedan po jedan zadanim bojama.

Učenici viših razreda rješavali su složene problemske zadatke na stranici Compute it, a petaši i šestaši su rješavali su problemske zadatke sa stranice Code.org.

Učenici su u navedenim aktivnostima stvarali program korištenjem vizualnog okruženja te razvijali samopouzdanje, upornost i preciznost u ispravljanju pogrešaka, sposobnost komunikacije i zajedničkoga rada usmjerenoga prema postizanju određenoga cilja.

Računalno razmišljanje je univerzalna vještina koja potiče preciznost i sustavnost, a može se koristiti u svakodnevnom životu. Kvalitetno informatičko obrazovanje, koje se temelji na računalnom razmišljanju i kreativnosti, dobra je podloga za razvijanje novih ideja i rješavanje svakodnevnih problema, a isto tako neprocjenjiva vrijednost u suvremenom tehnološkom i informatičkom društvu kao što je naše. 

CODE WEEK - inglese: download




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Patrizia Sfettina   datum: 28. 2. 2022.

Tražilica

Kalendar/Calendario
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Korisni linkovi

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Anketa
koliko sati na dan provodiš na internetu?





Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju